Rott brost

Haha vad kul rubriken blev utan vara svenska tre sista bokstaver!:D

Igar var jag o Denise i ett stort shoppingcenter hela dagen och josses vad jag handlade! Mestadels julklappar faktiskt,men pickolon pa hotellet undrade nog nar jag kastade ut kassarna fran taxin,haha! Da hade jag anda slagit samman flera av dem till en...Kopte iaf bl.a. en akta Lacostetroja till mig sjalv for halva priset mot vad de kostar i Sverige,det ar ett kap!
For att vaga upp all sol vi gick miste om igar(tror iofs att det regnade mycket igar pa dagen) sa har vi legat o gassat i solen i 6 timmar idag. Inte konstigt att man ar lite mosig i skallen och rod pa brostet!

Imorn ska vi skamma bort oss ordentligt pa kvallen. Efter en lang dag i solen ska vi ga pa hotellets spa och fa ungefar 4 olika massager bl.a. under 2,5 timme. Det blir najs:)

Sen pa sondag morgon blir det upp i arla morgonstund for da aker vi ivag pa paradisturen i tva dagar:D Det ser jag verkligen fram emot. Fa se lite akta Thailand och kritvita strander!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0