Eesti

Nu på fm har jag fortsatt att ladda ner Magnus Ugglas alfabet. Det går ganska bra,har några enstaka bokstäver kvar som han faktiskt inte har nån låt på eller någon som jag inte hittar. Ska kila iväg och hämta en CD med honom och ladda över själv:)

Om några timmar ska jag dra mig in mot stan och göra ärenden som sagt. Måste komma ihåg alla inköp bara!
Som tur är har jag iaf ett giltligt pass (borde jag kanske ha kollat lite tidigare:P) Men om det hade gått ut så har jag faktiskt ett reservpass,mitt Eesti pass.
Jajamensan,jag är estnisk medborgare och har så därför också ett estniskt pass. Ballt va?:)


Estlands flagga
(www.varldensflaggor.se/estlands-flagga.html)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0