God förmiddag!

Tänk att det kan vara så roligt att sitta och läsa andras bloggar! Tiden bara rusar iväg,jag har inte alls tid att sitta och slappa vid frukostbordet och latcha runt på nätet. Nej,idag är det full rulle på riktigt!!

Nr 1. Hämta upp farmor och sedan dra till Haninges stora attraktion,ICA Maxi. Farmor fyller 75 år på lördag så nu ska det handlas mat. Vilken otur att jag jobbar i helgen....!

Nr 2. Skjutsa hem farmor,åka till mammas jobb och byta bil,sen dra till Haninge igen.

Nr 3. Denna gång ska jag till Haninge C till ungdomsmottagningen för att hämta ut nytt recept på p-piller. Fattar inte hur snabbt ett år går alltså...

Nr 4. Direkt till Tyresö Gummi&motor där de ska få byta till vinterdäck på vår lilla Ibiza.

Nr 5. Antagligen hinner jag hem här,eller det måste jag för att byta om till träningskläder och sedan dra till Friskis&Svettis där jag "avnjuta" ett jympapass. Återstår att se vilket och vilken tid det blir!

Nu måste jag klä på mig!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0