Noll inspiration

Hej!

Jag har verkligen noll inspiration att skriva för det händer inte så mycket.Men jag ska försöka!

Söndagens middag på grekrestaurangen var trevlig med väldigt god mat! Pappa kunde inte följa med tyvärr för han är sjuk så det blev kvinnor i tre generationer. Ska lägga upp bilder så fort jag sagt till syrran att ladda upp från sin kamera=)

Idag har jag tränat. På gymmet för en gångs skull! Så nu har jag jätteont i vänster lår,kommer säkerligen göra ännu ondare imorn.

Då ska jag banne mig dammsuga mitt rum för det behövs onekligen. Sen hämtar Sara upp mig så ska vi käka mat,hämta hennes brorsa och ta honom till tatueringsstudion där vi även gjorde våra!:) Medan han sitter och plågas så går nog jag o Sara o fikar så länge^^ Det är vi ganska bra på,haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0