OMG

Dagen blev inte alls som jag tänkt mig att den skulle bli...Det har varit ett jäkla fläng hit o dit,fram och tillbaka.

Att handla med farmor tog mycket längre tid än jag hade räknat med så var inte hemma förrän halv tre ungefär. Tog en kort paus hemma framför datorn och åkte sedan till centrum och köpte en kaffe o hälsade på Nattis inne på H&M. Drog lika snabbt igen till bilverkstaden för att byta till vinterdäck och sen tillbaka till centrum där jag hämtade Nattis som var snäll o följde med mig till ungdomsmottagningen. Vilket ligger i Haninge så jag var där igen:P
Det tog kortare tid än jag tänkt mig vilket var skönt! In i Haninge centrum till apoteket och sen skjutsade jag hem Nattis.

Så efter allt detta var jag hemma halv sju. Jag orkar inte med nån träning, jag har fan rört på mig tillräckligt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0