Pappa-dotter dag

Lr aa,det blir väl kanske inte så mycket dag men jag o pappa har iaf handlat lite julklappar från Elgiganten idag och lite smått o gott från ICA Maxi. Bl.a. en jättefin julstjärnelampa som jag redan ställt upp i köksfönstret:)
Många filmer blev det också,men det bästa är nog Sex & the City samlingsboxen som jag kommer få i julklapp! Och lite andra boxar som lillsyrran får,men jag också kommer njuta av:)

Nu ska jag snart dra in mot stan för att titta lite i affärer och äta en god middag!

image34
Såhär tjusig var jag i onsdagskväll på kryssningen! ;) 


Sen blir det jobb hela helgen. Den kommer dock avslutas tidigare på söndagkväll ,vilket innebär en middag för födelsedagsbarnet mamma med familjen på en grekrestaurang på Söder. Det kan jag se fram emot i helgen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0