Borta bra,hemma bäst!

Nu sitter jag här framför familjens gamla sega dator hemma i Sverige igen. Känns lite konstigt faktiskt,men jag är en sådan som alltid tycker det är skönt att komma hem igen. Borta bra,men hemma bäst är jag i ett nötskal:) Förutom båten,det är mitt andra hem! Tihii:P
Hur som helst,imorse ringde klockan 4.40 och vi klev innanför vår hemmadörr vid 16-tiden. Alltså typ 12 timmars resande..Bil,flyg med mellanlandning i Barcelona,flyg igen,Arlanda express,buss,bil,hemma.
Bilder har inte heller kommit upp några på datorn så jag väntar med att beskriva mer ingående vad jag egentligen gjorde där nere. Men till mesta del var det solning på schemat varvat med lite shopping:)

Imorn ska jag till båten igen. Denna gång blir det bara över helgen så det blir nog lugnt.
Jätteskönt också att han och jag verkar kunna prata med varandra igen. Det är trist att förlora en nära vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0