Dagarna bara går och går...

...och jag har blivit sämst på att blogga! Var har all min inspiration tagit vägen?
Det har väl inte hänt så mycket antar jag och därför orkar jag inte skriva. Vem vill veta vad jag åt till middag etc liksom?:P

Nää,men igår träffade jag Nattis för en fika och lite uppdatering. Sen drog jag in till stan där jag trodde att jag bara skulle äta middag men blev kvar hela natten...Idag mötte jag upp Kattis vid Erikdalsbadet för att simma. Det var oerhört skönt! Var ett bra tag sen jag rörde på fläsket,haha!

Nu på eftermiddagen har jag ansökt plats till högskolan i höst. Jepp,jag hoppas på att jag ska få plugga maskinbefäl klass VII i höst! Mina poäng från högskoleprovet är ju dock kanske inte det bästa,men jag hoppas på dem och mina hyfsat bra gymnasiebetyg;) Det blir spännande!

Inatt ska jag sova en ordentlig sömn för första gången på typ två veckor. Det ser jag väldigt mycket fram emot! Imorn ska jag vila mig lite och fixa lite här hemma för sen på torsdag ska jag ut på äventyr igen.
Då är det "personalkonferens" som de kallar det med jobbet på en Ålandsfärja. Haha!
 Kameran ska lätt med:)

Men men,nu har jag nog ett samtal att ringa. L8r.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0