Halsont

Helgpremiären för V-båtarnas säsong gick väldigt bra. Ialla fall för min del på Vånö:) Dock så drog en av matroserna på sig en rejäl förkylning under helgen (efter hårt arbete?;) och nu tror jag att jag har smittats av honom. Jag har ,liksom honom, börjat gå omkring med en ond hals och därav en förställd hes röst.
Imorn kommer väl snuvan och febern också.

På lördagen var det också en annan premiär för mig,Nattis och några andra från de olika skärgårdsbåtarna. Vi var nämligen ett gäng som gick in på Grand Hotel för att ta oss en drink i baren där. Väldigt tjusigt och mysigt faktiskt!:) En kändis spottade vi,nämligen Ebba von Sydow. Hon var dock inte alls lika söt som hon ser ut att vara på bilder i tidningarna. Undrar om det beror på att hon var typ osminkad?!
Bara för att jag reagerade så starkt på att se henne där inne så drömde jag om henne samma natt. Hon var min kollega i fiket på en av de större båtarna. Hon var inte en höjdare till kollega. Jag har aldrig varit med om nån slöare och bitchigare än henne.


Jaja,dags att sova tror jag. Får berätta mer info imorn eller nåt:) Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0