Hemmafru och sjökvinna

Ibland är det skönt att vara hemmafru varannan vecka. Jag har fått sova ut ordentligt för första gången på lääänge och sedan dragit mig lite extra genom att titta på SATC (Sex and the City). Sedan har jag plockat ur diskmaskinen,satt igång en tvättmaskin och nu har jag plockat fram mitt intyg att jag genomfört en säkerhetskurs på arbete på sjön. Den ska jag åka och kopiera i centrum nu och även titta innan vad jag ska slänga ihop till middag ikväll. Kanske måste handla också;)

Ikväll har jag tydligen bokat in mig på ett aerobicspass också. Det var jag inte inställd på,jag trodde det var imorn. Men men,det är bara att rycka upp sig och gå på det ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0