Lördagkväll hos Nisan

I helgen hade jag den stora lyxen att få äta grillat till middag tre gånger. På lördagen var det hemma hos Nisan i sällskap med Sara,Ante,Alex och Jimmy. Jag och Nisan åt grillad biff med potatissallad och en god sallad till det:)
Trots att jag hade tänkt ta det lugnt så hann jag få i mig några xider och slank tillslut även med ut i bastun. Jag trodde det skulle dra på min förkylning,men turligt nog blev det helt tvärtemot. Lite alkohol och värme i bastun tog i princip död på min förkylning så nu tror jag att jag kommer klara den kommande veckan på båten galant!

image136
Denise i en nästan självlysande rosa utstyrsel^^

image137
Some serious shit!


image138
Alex och ett spöke(?) i köket...:P


image139
Nisan och Jimmy vid middagsbordet


image140
Lil'Mama tycker allt är
kanonkul!! :D


image141
Jag bjuder till sist på en mindre lyckad bild av mig,Nisan och Ante:P


That's all folks! Sen minns jag inte om nån annan närvarande under kvällen också hade kamera,men om nån hade det. Skicka gärna fler bilder då:) Typ Ante vid grillen eller nåt,haha!


Kommentarer
Postat av: ahlbom

jag har några bilder på mobilen!

2008-04-30 @ 17:34:47
Postat av: Tina

Send me!:)

2008-05-07 @ 16:54:33
URL: http://tequinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0