Orkeslös

När man är ledig flera dagar i sträck och mest går hemma om dagarna är det ett perfekt tillfälle att städa i huset och skapa lite ordning. Jag tänkte göra lite igår,men hann inte så mycket. Idag har jag aldrig kommit igång för jag har alltid kommit på någon anledning att skjuta upp det en halvtimme till. Nyss försökte jag komma igång lite i hallen och plocka,men jag har verkligen ingen ork och ännu mindre lust till att plocka i ordning efter min stökiga familj. Det är så mycket som borde göras här,men jag har ingen lust längre. Mitt rum ser ialla fall okej ut.

Solen skiner utanför fönstret och jag borde gå på en promenad för att kvickna till lite och supa i mig frisk luft. Men jag orkar inte det heller. Vad ska jag ta mig åt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0