Vad var det jag sa?

Det var inte så mycket konferens över den resan om jag får säga mitt. Snarare väldigt mycket alkohol,haha! Men som min kollega sa,att många har frågat efter en riktig kick-off och lite mer festliknande och det lyckades de verkligen med!

Jag hade grymt kul! :)


image121
Efter frukostbuffén som var direkt när vi kom ombord vid 7 så var det konferens 8-12 inkl. några kortare raster...


image122
När konferensen var slut och vi närmade oss Åland ,där vi skulle byta båt, bjöd VDn på varsitt valfritt glas. Malin tog en apelsindrink med en söt liten drinkpinne till:)


image123
Väl ombord på nästa färja ,Silja Festival,så åt vi smörgåsbord. Mmm,massa god mat! Utsikten var inte helt fel heller...! Båten vi ser är den vi åkte med först, Silja Europa:)


image124
Här sitter alla och mumsar! Jag mumsade mest verkade vissa tycka eftersom de påpekade att jag kom tillbaka med en påfylld tallrik flera gånger. Men jag menar,är det gratis buffé så äter man. Eller hur?:)


image125
Efter all den goda maten förflyttade sig de flesta till en bar där det spelades lite livemusik. Jag och tre kollegor trotsade tillslut resten av gänget och gick ner några däck för att bada och basta. Helt gratis såklart:)


image127
Tillbaka i Sthlm vid halv sju så tog en chartrad buss oss till Mango Bar på Sveavägen.


image128
Där fick vi avnjuta ytterligare en välsmakande buffé och väl därtill många glas med öl,drinkar eller vin. Chefen bjussade i flera timmar innan han gick hem. Jag har fått en helt ny uppfattning om honom;D


Så ja,eftersom jag började dricka vid 12 och slutade cirka 22 var det kanske inte så konstigt att jag vaknade illamående i natt. Haha,jag var nog lite mer dragen än vad jag själv ville tro! Men baksmällan uteblev faktiskt, har bara varit lite extra seg idag. Skönt det också ibland,har slappat i soffan framför teven bara:)

Nu ska jag gå och äta lite yoghurt och sen ska jag nog sussa. Det är ju en lång dag imorn också!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0