Lördag den 20/12 2008

Den kväll vi kommer minnas genom att jag,Nattis och Sara stod och dansade loss till Get get down på KTH's studentpub och blev helt genomsvettiga.
Kvällen vi kommer minnas som när jag och Nattis drog vidare på stan och blev nekade på Patricia och kallade därför vakten för bl.a. nazi bara för att han vara rakad.
Kvällen vi kommer minnas som när jag och Nattis drog vidare till Medusa och jag blev knockad på dansgolvet av en galen headbanger.
Kvällen vi kommer minnas för att Nattis gick fram till honom och kallade honom för "jävla idiotjävel".
Kvällen vi kommer minnas när vi trodde vi blev utmanade till slagsmål och sprang ifrån Medusa i rädsla.
Kvällen vi kommer minnas som när vi ringde och väckte en matros vid 3 på natten och frågade om vi fick sova ombord för att vi inte orkade åka hem.


Jag måste säga att jag kommer minnas den här kvällen länge för den blev ändå riktigt lyckad trots en diverse smäll på käften på Medusas dansgolv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0