Nästa...Patricia!

Nu har jag redan varit hemma i Tyresö i 3 dagar och det är så skönt. Jag sover en massa för jag är helt slut efter den sista tentaveckan i Kalmar och alla tankar som har flugit (flyger) i mitt huvud.
När jag kom hem i onsdagskväll hann jag inte vila mycket för mamma drog med mig på syrrornas lucia och julkonsert i Tyresö kyrka. Det var väldigt fint,så fint att jag satt och grina ögonen ur mig. Min storasyster fick trösta mig. Tänk att en hand som klappar en på huvudet kan vara så lugnande ibland...

I torsdags blev det en lunch med alla tre systrar och sedan en lååång runda på stan där jag hann inhandla alla julklappar. På kvällen gick jag till min båt och hälsade på dem. Eftersom jag inte hade nåt bättre för mig så åkte jag med dem ut till Vaxholm för de skulle ändå tomma in till stan sen. Väl framme blev det några öl ombord så jag kom inte hem förrän halv två på natten:P

Helt slut som jag var så vaknade jag inte förrän halv tolv igår. Segade runt på morgonen tills jag blev hämtad av Natalie. Vi åkte in till stan där jag köpte ett par skor som jag ska ha på nyår och hon hämtade arbetskläder på Grolls ute i Solna.
Sedan mötte jag upp Nisan och Sara. Vi käkade "biff á la Tjernberg" i Kungshallen och sedan gick vi på bio. Vi såg Vi hade ialla fall tur med vädret igen. Den var väl helt okej,men inget jag anser att man måste rusa till bion för att se.
Jag och Sara gick efter bion till Högbergs på söder. Där satt vi och hade det bra,haha!:D
Efter att vi hade betalat vår nota och var nära att gå hem så såg vi vår gamle vän Jonas helt plötsligt så det blev till att tjöta lite med honom innan vi tänkte på refrängen.

Här sitter jag nu och har såsat hela förmiddagen. Vaknade vid halv tolv och har inte kommit längre än att jag har dragit på mig mjukiskläder,ätit lite och kollat min Facebook. Nu är det däremot tid för att skriva en restuppgift från skolan. Borde gå ganska snabbt och det känns ju skönt sen när det är över!

Ikväll blir det utgång, förhoppningsvis Patricia med Natalie. Det ska bli jäävligt kul och skönt att slippa tänka på alla skitstövlar som finns här i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0