Utmanad!

Jag har blivit utmanad för andra gången i mitt liv:)

Regler
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de fem 8-sakerna.
3. Utmana 8 personer och meddela de utmanade på deras bloggar.


8 favoritprogram (just nu):
Bonde söker fru
Desperate Housewives
Dansbandskampen
Idol (jag vet,det slutade igår,men repris imorn jue:)
Scrubs
Svensson,Svensson
Parlamentet
Seinfeld

 

8 saker jag gjorde igår:
Pluggade
Handlade
Skrattade
Surfade på nätet
Såg Idolfinalen
Pratade i telefon
Dippade grönsaker
Åt pasta till lunch



8 favoritrestauranger:
Mamas and papas, Kalmar
Mollys (pubar räknas väl?), Kalmar
Athena, Kalmar
Kama Sushi, Kalmar
Sonjas Grek, Stockholm
Kungshallen, Stockholm
Lilla Italien, Tyresö
Sturekatten, Stockholm



8 saker på min önskelista:
Kents samlingsbox av CDs
Jullov
Att jag klarar alla tentor
Att vårterminen blir lika rolig som den här terminen
Strumpor
En bra hårfön
Att det blir nåt riktigt bra av det som precis har startat
Pengar

 
Jag utmanar:
Alla som känner sig manade att göra utmaningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0