You gotta love it!

Det är inte ofta jag använder webcam numera,men ikväll var det väldigt kul faktiskt! :)

För övrigt har jag bara pluggat idag...Hade en lektion i skolan,sedan åkte jag hem o åt lunch,sedan var det bibblan och en liten break för middag på Krögers...Där slank även en cider ner eftersom det ingår i buffén,hehe=)
Jag har alltså druckit 8 dar på raken nu och imorn smäller det stort med music quiz.
Kan jag titulera mig som alkoholist nu eller?

Hur som helst,hur pinsamt var det inte att se på Bonde söker fru idag?! Ååh,jag tycker det är så obekvämt att se nykära människor sådär på TV..:P

Kommentarer
Postat av: Sami

vissa har det bra :D

2008-12-11 @ 12:36:05
Postat av: Tina

Man måste ju ladda för tentorna vettu!=)

2008-12-12 @ 22:34:47
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0