Alkohol igen

Det blev inget bloggande igår för det var full rulle från att jag vaknade till jag gick och la mig.

09:57: Vaknar och går upp. Äter frukost.
10.45: Hoppar in i bilen och åker mot Eriksdalsbadet.
 11.30: Magdansen på Eriksdal börjar.
13:05: Duschad och ombytt efter träningen åker jag mot Nybodahallen i Tyresö för att möta Sara och Denise. Jag och Sara åker och hämtar Andreas och åker sedan till centrum. Jag och Sara handlar på Systemet.
14.30: Sara och jag äter lunch på Lucky House. Satan vad gott det är med kinamat!
15.50 Skjutsar hem Sara och åker sedan hem för att välja kläder inför kvällen.
 17:01 Nattis hämtar mig och vi åker till centrum där vi köper med oss Sushi hem.
18:17 Jag har problem med att äta med pinnar. Det tycker systrarna Svartling är roligt. Jag svär och hämtar gaffeln.
 20:41: Vi går till bussen.
20.54: Vi tror att bussen hamnat i ett dike eller nåt. Men tillslut kommer den och vi åker in mot stan.
22:03: Vi halkar omkring på Götgatsbacken medan vi väntar på Madde. Jag tar tag i ett pensionärspar som kommer gående. Tanten skrattade gott och även jag. Jag försöker ta mig uppåt igen,men backar istället tillbaka in i dem. Med rumpan först. Gubben påpekar att jag har fel skor på mig.
 22:30: Vi blir nekade på Patricia.
 22:45: Vi är på Skeppsbar för att om en stund återigen pröva på Patricia.
23:08: Jag och Nattis blir nekade av en annan vakt på Patricia. Vi rör oss mot Gamla Stan istället.
 23:20: Vi går in på Engelen.
00:57: Vi ruttnar på alla sliskiga turkar och äldre män och vill försöka på Patricia igen.
01:12: Vi blir nekade för tredje gången av en tredje vakt på Patricia.
01:15: Vi äter mat på McDonalds slussen.
01:38: Bussen åker hemåt med Nattis och Madde, men jag stannar kvar för jag vill träffa en kille.
 01:52: Killen kommer inte ut från krogen så jag bestämmer mig för att åka hem.
02:08: Bussen går hemåt mot Tyresö.
3:02: Jag somnar väldigt gott i min säng. Ensam och trött.

Kommentarer
Postat av: stinab

Men vännen då.. Stog du bara rakt upp och ner och väntade på en kille? Medans han var inne och festade?? Och så kom han inte?? det var det värsta jag har hört. Lägg ner honom NU:

2008-02-03 @ 15:58:30
Postat av: sara

:O tina vem var killen?
verkar varit en lyckad kväll? nekad tre gånger, men man ska aldrig ge upp, de är bra, VAR INTE BLYG!

2008-02-03 @ 21:57:04
Postat av: Tina

Stina: Mja,vi hade smsat under kvällen och han sa att han skulle dra när jag sa att jag skulle hem. Men tydligen snackade han med chefen.
När jag vaknade dagen efter hade han ringt vid 3,två timmar senare...

Sara: Det var Hultman:P Haha,de var hyfsat kul ändå:)Särskilt i Götgatsbacken^^

2008-02-04 @ 17:09:11
URL: http://tequinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0