Arbetsskor

De ultimata arbetsskorna för flunkjobbet är svåra att hitta. I somras körde jag med crocs vilka var väldigt sköna och lagom varma, men de är ju så oerhört fula!

Produktbild cayman
Det finns till och med en hemsida för dessa tofflor....

Det finns arbetsskor för oss flunkar också med stålhätta i tårna. Sådana har jag inte ens hämtat ut för de är också fula och jag har hört från folk som använder dem att de är oerhört varma. Det funkar liksom inte riktigt på sommaren när det är 40 grader i byssan.

Denna helg använder jag mina Converseskor. De är turkosa och lyser ganska mycket. Jag tänker lite;varför köpte jag turkosa för? Det är ju en ganska skrikig färg liksom. Visst att jag köpte dem för typ 6 år sen,men ändå.


Ungefär såhär ser mina färgglada Converseskor ut...

Men om man tänker efter så är ju turkos vårens absolut hetaste färg enligt modemagasinen.
Så mina gamla Converse är ju faktiskt hur inne som helst!=)

Kommentarer
Postat av: Prins Johnny och Prinsessan Malin

Har inte kungen och drottningen åkt ut än? Här på söderarm kör vi minsann inte några kungligheter......förutom oss själva så klart!:0)

2008-02-16 @ 16:56:56
Postat av: Tina

Haha,nää de var för fina för oss och tog en egen båt ut!=) Men gummimun spanade in kungen på Sandhamns brygga i em;)

2008-02-16 @ 19:35:02
URL: http://tequinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0