Dancin' with tears in my eyes

Varför är man så himla lättretlig ibland? Jag kan tända till på egentligen världens minsta problem. Men det kanske känns större bara för att man gillar den personen så himla mycket. Kan inte det ha nåt med saken att göra?

Tillbaka i hemmets lugna vrå och jag har fortfarande inte kommit igång med att rensa ur mitt skrivbord och andra hyllor. Möblerna ska säljas och jag bör ta kort på dem illa kvickt och lägga ut på Blocket. Skönt att ha rensat ur redan då om någon skulle nappa liksom:)

Färg till tre av rummets väggar inhandlades igår på Coop Forum. Det blev Beckers kulör Pärlemor. Fondväggen ska jag fortsätta söka efter tapet/färg. Det är ju ingen brådska egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0