En sån dag!

När jag kom hit igår så blev det lite att göra faktiskt. Folk ska skeppas ut till Sandhamn och lika många åkte hemåt kändes det som. När kvällen ledde mot sitt slut så vankades det bad direkt så det blev inget bloggande igår!

Bad ja...Det är en slags tradition som finns ombord på den här båten. Varje lördag så ligger de i Sandhamn och eftersom de har lite "samarbete" med Seglarhotellet där ute så brukar besättningen få gå och bada gratis där. Så igår gick jag och de två matroserna dit och bubblade lite. Var även ett par där som vi satt o snackade med. I bubbelpoolen hanns det med två små öl för min del.
När jag var skrynklig som ett russin efter typ ,5 timmes bad så gick vi upp. Till baren. Där blev det en till öl och även en drink. Söt tjej som jag är så lyckades jag även få gratissmakprov till oss på två olika spritsorter,haha;)
Tillbaka på båten strax efter 23 och då blev det en köttbullemacka var och en till öl.
Den skulle jag inte ha tagit för nu har jag så himla ont i huvudet (bakis).
Usch,det är jobbigt när man jobbar!

Särskilt när det är 160 pers ombord som alla ska ha mackor. De tog såklart slut så jag och Sara var tvungna att göra fler. Det blev väldigt grisigt i byssan...

image79
Ni ser,mackor görs till och med på spisen haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0