Hej hallå!

Oj,vilken dag! Inte har jag hunnit blogga heller:P

Började kl. 6 imorse på Sandhamn. Körde morgonturen in till Stavsnäs och var kvar en stund där. Vid 10 hoppade jag och Nattis (som avslutade sin arbetsvecka idag=) på bussen in mot stan. Hon gick och åt lunch med en kompis och jag gick raskt vidare till nästa jobb. Eller borde jag skriva,nästa båt?;)
 
Idag var det ju som sagt en tillställning ombord här på Söderarm. VDn för Waxholmsbolaget ska gå i pension på fredag och avtackades här idag. Han fick mååånga presenter och blombuketter så det blev till och med en blombukett kvar som nu står på bordet utanför byssan.
Tydligen tyckte folk att det var trevligt för de var fortfarande några kvar vid 18-tiden så det hela drog ut på tiden mer än vad vi hade trott...Eftersom Emelie inte kunde jobba imorn så ställde jag upp att jobba en dag för henne.
Det är ju fritimmar,så hey,why not?:)
Eftersom det blev så "sent",jag börjar tidigt imorn och har det mesta jag behöver ombord redan så bestämde jag mig tillslut för att stanna kvar över natten. Då får jag lite mer sovmorgon och min egen säng sover jag ju ändå inte i för tillfället...Sover bättre ombord än under lillsyrran,haha!


Men men,nu är det dags att kolla andras bloggar och sedan ta en knäckebrödmacka innan läggdags.
Idag sitter tröttheten i mig som klister!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0