It takes a fool to remain sane

Jag ska nog ge det där Pilates några chanser till. Imorse klockan 10 infann jag mig på Eriksdalsbadet för att pröva på det för andra gången. Idag blev jag nöjd. Det var mer träning än bara fokus på andningen och därför lite mer likt reklamen på TV-shop där de är så välsvarvade;) Blev faktiskt nästan lite svettig och det kändes i musklerna.
Signe var en mycket bättre ledare än den första.

Om cirka en timme ska jag åka iväg med papi till Asko i Länna för att köpa en fåtölj eller två. Dock inte till mitt rum!
Får väl se hur kul det blir,men jag ska passa på att titta efter inredningsdetaljer till mitt kommande nya rum^^

Igår kväll skedde tydligen en olyckshändelse när jag sände iväg ett sms. Fel person läste det och det var ju kanske inte så bra. Men jag bryr mig inte. Det kändes faktiskt ganska skönt,haha!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0