Roomservice del 2.

Efter en dag med väldigt dåligt uppdaterande kan jag härmed lägga ut bilder som ursäktar mitt beteende!

Efter tre dagars "hårt slit" har jag kommit såhär långt med rummet:

image68
Måndag när jag kom hem från jobbet...

Igår så städade jag mest undan saker och packade ihop de sista sakerna.

image69
Denna bild är tagen idag mitt på dagen typ.

Eftersom det var så fint väder ute idag så hade jag inte hjärta att stå inne och slipa och spackla hela dagen. Jag gick på en promenad idag igen ner till Trollbäcken. Fast idag gungade jag inte,jag gick in i lampaffären för att se om de hade nån snygg takkrona. Det hade de inte. Sen jag gick vidare upp mot färgbutiken och tittade i tapetböcker. Hittade många snygga som skulle sitta fint som en fondvägg. Men satan vad dyrt det kan vara! En av de snyggaste som jag är sugen på kostade 700:- per rulle...:/

image70
Så vid tre-tiden när jag fått sol,frisk luft och motion började jag slipa på väggarna!


image71
Nu har jag hunnit slipa tre väggar! Imorn blir det den sista väggen och spackling!^^

Fast innan jag ska fortsätta med mitt rum imorn så blir det träning på morgonen! Var över en vecka sen jag sist var på Eriksdalsbadet nu och träningsgenen spritter i mig. Nog för att en promenad är väldigt skönt och flåset gick igång så är det nåt annat att byta om och träna med andra i sal inomhus. Det blir pilates kl.10!
Efter det ska jag möta upp min gudmor och äta lunch med henne. Alltid lika trevligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0