Roomservice del 3.

Det händer inte så mycket mer i mitt liv än att fixa med mitt rum och träna just nu. Här kommer resultatet från dagens arbete i rummet:

image75
Slipningen av den sista väggen är klar.

Efter att jag hade tränat och ätit lunch med min gudmor så kände jag för att strosa lite på stan. Jag blev kvar i cirka tre timmar och kom inte hem förrän närmare halv fem. Haha,så det blev inte så mycket gjort i rummet! Men lite är ju bättre än ingenting,eller hur?:)


Dagens inköp blev:
 
ett par såna här (fast i stövelmodell!) från Din Sko.

Jag hade för övrigt en väldig tur med dessa stövlar! Hade spanat in dem för typ två veckor sen,men hade inte så mycket cash just då o ville även titta efter andra alternativ. Har inte funnit några bättre så idag skulle jag passa på att köpa dem. Första butiken,bara 3 st kvar i strl 37. Alldeles för litet för mig. Gick vidare till den butiken jag hade hittat dem första gången.
Där stod den. En enda stövel kvar och jag tyckte mig ana att den var i min storlek. 
Jag vände sakta på den för att kolla storleken på sulan. 40.
Det var ett sant Hallelujamoment!:D
 
Blev även ett par svarta ballerina med lite hålmönster i från Indiska.Väldigt söta till sommaren!
(De måste vara väldigt nyinkomna till butik för de finns inte ens med i sortimentet på Indiskas hemsida:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0