Sessan Madde

De som följer det svenska hovet vet att det är ett bröllop ute på Sandhamn imorgon där den kungliga familjen är bland gästerna.
Jag visste det inte förrän igår när jag började jobba här.
Idag åkte de första av gästerna ut med oss och en av dem var prinsessan Madeleine. Snacka om att jag blev ställd när jag såg henne komma upp för trappan i båten. Bah öööhhh....
Hon och hennes väninnor stod först i kön till cafeterian för att köpa fika. Sessan tog en påse pulvercappucino och jag fick berätta för henne hur man bäst gjorde den för att slippa klumpar.



Bild kommer härifrån

Inga divalater här inte. Prinsessan drack ur en pappersmugg precis som alla andra!

Kommentarer
Postat av: sara

Åhh tina, tog du en autograf till mig :P

2008-02-15 @ 15:09:07
Postat av: Emelie

:) Vad kul! Du kan ju hälsa henne när hon åker hem att pappa kungen åkte samma båt för ett par år sedan. Förstår att du blev överraskad, hihi!!

2008-02-15 @ 16:25:48
Postat av: Tina

Sara - Nej,tyvärr! Tog inte ens nån till mig själv:P Kändes lite pinsamt,haha!

Emelie - Jaa,jag hörde det här av gummimun att ni låg o putsa båten hela natten lång:D Men det var LÄTT den kändaste kändisen jag har serverat ombord=)

2008-02-15 @ 22:07:18
URL: http://tequinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0