Sleepy

Jag är så jäkla trött att jag skulle kunna gå och lägga mig nu. Men det är inte så smart för att imorn är det utgång!
Det var jäkla länge sen jag gick faktiskt,särskilt till nåt 18-års häng som det antagligen blir imorn. Det är ju en massa små knattar jag ska ut med,haha;)
Nä men det ska bli kul! Särskilt att få umgås med mina vänner Sara och Denise (som jag hoppas följer med!)


image82
Sara,jag och Denise sist vi var ute. 10 nov....:P


Hur som helst,boxningen som jag o Nattis prövade på idag var ingen riktig höjdare tycker jag. Lite väl mycket kickar,men hon sa att nästa gång skulle det var mer box. Hon kör typ varannan gång verkar det som...Vi ska nog pröva ett annat pass på söndag. Hoppas att det är bättre!


Nu ska jag gå och se Robins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0