Wihoo!!

Vilket drag det är hemma en fredagkväll! Känns som att det var 100 år sen jag var hemma en helg kväll..:P

Jag har gjort allt det klassiska som man gör hemma en fredagkväll. Jag har ätit pizza,tittat på Let's dance!, poppat popcorn och legat i sängen och degat. Och suttit lite framför datorn såklart;)

Även fast de säger att popcorn är "nyttigt" jämfört med andra snacks så känner jag mig alltid lite pluffsig efter jag ätit det. Men jag ska simma imorn så det blir nog bra.
För övrigt så går det väldigt bra med mitt nyårslöfte att gå ner i vikt. Sen jag startade har jag gått ner 4 kg och vikten verkar hålla sig ganska stadig. Ingen jojo-bantning så att säga:) Det känns helt underbart!!!



(www.blismal.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0