Fest på Vindöga

Hmm,mitt det där löftet om att vara nykter i ett år går sådär va...En lång festkväll förra lördagen på Patricia och igår var det "fullt ös-medvetslös" på M/S Vindöga. Satan,det var länge sen jag hade en sån fylla och baksmälla!

Alla blev väl fulla,men värst var nog Nattis matroskollega. Efter att ha sagt flera nonsensmeningar såsom "tjena tjena hej hej hej hej....","Nää vad fan,jag har inte tid!" och den bästa "Ursäkta att jag pratar men.." så däckade han i sin hytt vid tolvslaget. Med kläder OCH skor på,haha!
Själv gav jag och Nattis upp vid halv ett ungefär och då gav nog skepparen också upp strax efter.
Efter en orolig natts skavfötters sovande med Nattis i hennes hytt så mådde jag ganska illa och sov kvar till halv elva. Båten var då ute vid Nämndö så när vi väl kom tillbaka till Stavsnäs gick jag och Nattis och delade på en pizza. Smaskens! Det var läääänge sen jag åt pizza:P

Hur som helst...Kom hem vid tretiden och har bara legat i sängen och tittat på Sex and the city sen dess. Snart är det dags för en gammal favorit på Tv4+,Vad blir det för mat? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0