Han är våldtäktsman

Oj,hela helgen gick riktigt snabbt! Det var ganska mycket folk som åkte båt så datorn fick mest stå helt ensam här på bordet utanför byssan=(
Emelie tog ledigt i helgen för hon skulle på kalas så då kom Lina istället. Hon har bara jobbat en helg tidigare så jag fick lära upp henne! Det var kul,men jobbigare än vad jag hade trott faktiskt:P Vi hade ialla fall väldigt kul ihop och var bakis tillsammans på söndagen..hehe!

Jag besudlade henne med den fula låten Alla som inte dansar är våldtäktsmän och hon har nu den som ringsignal. Jag funderar också på att använda den.

Kommentarer
Postat av: gille

världens bästa låt enligt min mening =) klart du måste ha den som ringsignal!!

2008-01-29 @ 21:58:58
URL: http://gillekakan.blog.com
Postat av: Tina

Haha,jag tycker att DU ska ha den som signal;)

2008-01-30 @ 16:02:30
URL: http://tequinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0