Måndagsdepression

Efter att ha mätt mitt midjemått och räknat ut mitt BMI så kan jag numera säga att jag är farligt nära att räknas som överviktig enligt tidningarna. Det känns helt sjukt,men ändå skönt att få sanningen kastad i ansiktet!
Nu är jag mer taggad än förr att träna i eftermiddag och fortsätta att äta nyttigt och i mindre portioner.
Mitt nykterhetslöfte har det ju gått lite si och så med hittills...
I helgen drack jag däremot inte en droppe alkohol och det kändes jävligt bra faktiskt!

Min måndagsdepression blev inte bättre av att jag för en stund trodde att jag låg efter med min VISA-räkning en månad. Isåna fall skulle jag legat ungefär 10000 kronor minus på kontot...
Om jag nu ska låta mina sparpengar vara.
Som tur var insåg jag tillslut att så var inte fallet. Pengarna dras ju automatiskt...Pffhuu!

Vissa sitter säkert just nu och undrar hur jag kan vara så öppen med dessa problem. Det undrar jag med. Men på något vis så känns det skönt att skriva av sig och att läsa om det som faktiskt bara existerar i mitt huvud.
Denna blogg är inte heller direkt den mest lästa,haha!

Min ångest späds dessutom på en massa av att jag fortfarande inte har tagit bort mitt enda och jättefula julpynt i mitt rum. Jag har inte ens pyntat den i år liksom... 


image44


Jag ska genast lägga mig i sängen och bättra på mitt humör genom att se på Sex and the city!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0