Mat-Tinas matfunderingar

Jag undrar om det är för att jag har rört på mig ovanligt mycket idag (jämfört med den senaste tiden) som jag är så extremt hungrig. Eller jag vet inte,ialla fall extremt sugen på att äta någonting!
Visserligen har jag haft en liten ovana att äta en macka eller två,yoghurt med müsli och ett glas juice om kvällarna den senaste veckan och magen har väl kanske vant sig vid det. Men jag har ju ätit ordentligt idag till skillnad från andra dagar! Först sushi efter simningen och middag tre timmar senare.
Jag tror jag kan lägga till "matförbränning" till min lista av grejer som går på högvarv idag! =)

Nu är det jag som ger vika för mitt sug. Nu går jag till köket och gör mig leverpastejsmörgåsar och en kopp te!


Bredbar pastej med gurkbitar i är smaskens! (www.pastejkoket.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0