playahead.se

Fram tills i fredags hade jag inte loggat in på denna omtalade sida "PA" på evigheter. Det är ju ingen i min omgivning som använder det längre och ännu mindre folk som skriver till mig.

Så döm till min stora förvåning när jag i fredags hade 3 nya inlägg i min gästbok och alla var från olika killar som jag aldrig skrivit med! Jahapp,trevligt trevligt tänkte jag och svarade för skojs skull.

Nu ikväll loggade jag in igen i brist på annat att göra (plus att jag kom på att jag hade några beundrare;)
Denna gång slog hakan nästan i golvet. 5 nya inlägg! Det måste vara Sara eller någon som skrivit nu tänkte jag,men icke. Bara killar denna gång också! Några svar,några nya. Medan jag svarade på dem fick jag ytterligare ett från en kille jag skrev med där för nåt år sen.


(http://www.newsdesk.se)


Jag kan inte undvika att tänka tanken....

Är playahead på uppsving igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0