Telefon och träning

Idag känns det som att allting har varit på högvarv trots att dagen inte alls började så!

Vaknade redan runt 10 för en gångs skull och bestämde mig för att titta på två avsnitt av Sex and the city. Gick upp vid elva och åt mackor. Vid tolv frågade pappa om jag ville gå med på promenad i det vackra vädret. Jaa,fast jag ville simma också...Tillslut blev det så att vi gick ner till Trollbäcken,en promenad på ca 20 minuter med omväg. Därifrån tog jag bussen till stan och simmade sedan 1000 meter på Eriksdalsbadet.
Mycket skönt att komma igång igen!

Däremot var det lite pinsamt att jag hade lite ont om pengar på kortet när jag skulle betala mitt nya träningskort där. Fick ringa till pappa och be honom flytta över pengar,tur att han var hemma just idag!

Hur som helst,det där nya träningskortet är en jäkligt dyr biljett till en ny och fastare kropp. Nu var det tydligen kampanjpris på det och kostade då 2900 spänn. Jag menar,schaisse! Det finns roligare saker att köpa för de pengarna:P Men men,nu kan jag iaf både simma och träna pilates som jag är väldigt sugen på att pröva!

Det andra som gått på högvarv är min telefon. Det har ringts och det har smsats. Visserligen är det kul (och gratis för min del som har fast pris;),men vilken omställning från dagar när den är helt tyst,haha!

Nu är det dags för lite mer Sex and the city=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0