Hej hopp jobb och semester!

Hmm,vilken bloggpaus!=)

Kan summera lite kort vad som hänt sen sist....:

1. Denise hörde av sig och jag åt en god middag hemma i hennes fina lägenhet! Grattis stumpan,vilket kap!

2. Söndagen på Väddö blev faktiskt ganska lugn,men väääldigt lång dag.

3. Medelhavsvärmen nådde Sverige och veckan på storbåten Dalarö blev inte alls så lugn...Full båt nästan varje dag från stan och på fredagen gjorde vi kassarekord med 23.478 kronor. Vad jag har förstått har det rekordet slagits av Värmdö nu med cirka 25.000 kronor:( Men men,jag var helt knäckt när jag kom hem i söndagskväll. Började grina tom!

4. Sov en god natts sömn i 10 timmar från söndag till måndag.

5. Packade om väskan och åkte ner till Kalmar med päronen i måndags morse. Jag införskaffade mig boende där inför studietiden i höst och semestrade. Vi var över till Öland mest för att upptäcka ön och sola och bada:) Kom hem för några timmar sen och är nu helt slut efter att inte ha sovit nåt vidare där...Hade bara en tunn dörr mellan mig o päronen och de två vet hur man snarkar högt och störande!

6. Är nu reserv från fredag till tisdag,men hoppas såklart att det blir väldigt lugnt för min del! Särskilt lördagkväll:)


Nu ska jag kolla kvällens teveprogram och sen ska jag duscha och njuta av att vara hemma i min egen säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0