Ordinary thursday

Inte mycket nytta gjord idag! Har tvättat arbetströjor iofs,men det var väl det bästa jag åstadkommit i dag. Eller,det är ju ganska mysigt att åka bil ut till Tyresta o sitta kvar i bilen på parkeringen medan det regnar utanför också;)

Nu är jag cp-seg för att jag har legat och läst hela eftermiddagen medan solen skiner med sin frånvaro utanför fönstret. Jag vill bara middag nu så att jag blir pigg igen. Fast till vilken nytta? Ska väl bara lägga mig och titta på teve efter det ändå. Nää fy vad deppigt,nu vill jag nästan åka på reserven så jag aktiverar mig med något över helgen...Eller nä,det vill jag inte alls det. Jag ångrar mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0