Dagen efter

Utgången blev riktigt lyckad enligt mig! Bra fylla,snack med massa olika människor och dans á la söderstil på Kvarnen. Det var riktigt kul!:D
Nattis sov över hos mig för hennes buss går inte på natten,så jag har inte sovit så jättebra i natt. Jag är sämst på att dela säng med någon om det inte är ens pojkvän eller liknande för då skedar man jue;)

Vi gick och lade oss vid halv fem imorse och sen dess känns det som att jag har vaken nästan hela tiden så tröttheten kommer nog komma tidigt ikväll. Det är lika bra det för imorn är det jobb igen! Nu en hel vecka så det är bara att ställa om sina dygnstider igen....


Jaja,ska städa lite nu och sen ska jag faktiskt åka och simma.
Lite motion såhär dagen efter är ganska skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0