Hem och tillbaka

Oj vilken jobbig dag jag och Emelie hade igår! Vi kände oss trötta och less på allting under hela dagen och på kvällen visade det sig varför. Vi hade sålt för över 13.000 kronor. Det är som en bra sommardag om man jämför. Är man inte beredd på sånt så blir man ganska slutkörd!

Skönt nog kom mamma och hämtade mig vid båten igår så jag fick komma hem lite. Det behövdes! Det var så himla skönt att lägga sig ner i soffan och äta lite gott med mamma,småsystrarna och farmor:) Man slappnar av på ett helt annat sätt när man är hemma. Att sova i sin egen säng var också guld värt när jag vet att jag inte kommer göra det på 5 nätter till....
 
Som tur är har vi haft det väldigt lugnt nu på turen ut så vi har kunnat sitta ner mycket och vilat oss. På hemfärden lär det nog bli lite folk...Tyvärr! Men bättre att de sprider ut sig på två dagar än bara imorn:P Väddö hjälper oss på vägen in också:)

Men men,nu ska jag kolla en film på facebook som min vän Sara har lagt upp:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0