Ladda och packa väskan

Vilket oerhört sjunk jag fick. Jag har ringt ett samtal som jag var väldigt nervös över innan och det gick väl ganska bra måste jag säga...Hoppas,hoppas,hoppas att han nu gör det som han sa att han skulle göra!
Sedan åkte jag iväg och återvann lite saker och handlade sedan på ICA. Det gick bra trots sommardäck och ett inte så somrigt väder...Haha!
Kom hem,tittade på teve och åt lite lunch. Plockade in disken och har hängt tvätten. Nu ligger jag här i sängen och väntar på att mamma ska komma hem. Vi hann aldrig titta på tapeter igår så det får bli idag istället.
Men hur som helst så borde jag packa min väska istället för att slappa här. Imorn är det ju jobb som gäller i 8 dagar framöver! Undrar om jag ska packa ner joggingskorna denna gång eller om snön tänkte fortsätta komma under veckan. Hmm...


Men men,ikväll blir det roligare aktivitet! Jag och Nattis ska gå på bio. Vi ska se en fílm som vi har väldigt stora förväntningar på för de som har gjort den är våra favoriter. Nämligen Anders och Johan,ni vet Hipp Hipp! duon:)
Filmen heter Morgan Pålsson - världsreporter och jag hoppas den är lika rolig som jag tror! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0