Onsdagkväll på Husarö

Hej hej!

Idag har varit den lugnaste dagen jag någonsin varit med om. Jag har haft cirka 17 kunder på 15 timmar och sålt för ungefär 400 kronor. Helt sinnessjukt.
Ändå har jag inte bloggat nånting. Det beror på att jag har varit ganska slut idag. Inte trött rent fysiskt utan jag mår ganska dåligt rent psykiskt just nu. Det är skitjobbigt. Så när det varit lugnt har jag mest legat i soffan uppe på bryggan och pratat med skepparn...
Men men...

Det har varit lite roligt ändå ombord! Kollegorna är toppen och jag har faktiskt fått pröva på att köra den gigantiska båten!:D Jag backade ut från Boda brygga och vände och styrde upp riktningen mot Grinda. Det gick väldigt bra!:)

Vi fick nyss ut schemat för våren. Jag ska överrasknings vis vara tre veckor på Vånö och så lite här på Söderarm. Inte att det är nåt fel på Vånö,men jag trodde verkligen att jag skulle få vara på Viberö blandat med Söderarm. Konstigt...Men det blir nog bra!:)
Nu ska jag jämföra lite mer vilka jag ska jobba med! haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0