Riktig öl

Oftast så hatar man ju verkligen reklam för de stör i programmet eller filmen som man tittar på,men ibland så lyckas reklammakarna! Som ica-reklamen t.ex. När det kommer en ny som man inte sett så tystnar ju alla för att se vad som händer denna vecka. Men den tänker jag inte visa här.
Nä,här kommer en av mina favoriter just nu!=)

Jag tycker den är bra för dels så gillar jag båt och havsmiljön,dels har de ett härligt språk (lyssna bara när sista gubben säger "Really thick!"). Men mest av allt så har reklammakarna lyckats med det viktigaste av allt.
De gör mig sugen på öl. Jag vet inte varför,men när Falconhuvudet vänder sig mot tittarna i slutet och blinkar med ögat medan ett "skålljud" uppstår så tänker jag bara: ÖL!



Vad säger du? Blir du lika sugen på öl som jag när du ser denna reklam?:)

Kommentarer
Postat av: Martin (videobloggarn)

dom reklamerna är riktigt bra!

psst.. kika in min sida om du vill se roliga videos ;)

2008-03-05 @ 00:00:46
URL: http://videoklipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0