Roomservice del 8.

Att gå runt på IKEA med farmor tar banne mig mer på krafterna än vad man tror! Ända sen jag kom hem har jag kännt mig så trött och utslagen så jag inte har haft lust med nånting. Men nånting har jag ändå gjort!:D

Joodå,jag har varit riktigt duktig och byggt ihop de två möblerna som jag köpte. Idag blev det skrivbordet och ett sängbord. Dock blev det inte sängbordet som jag hade tänkt från början. Det var så stort i diameter och jag hade bara tänkt mig något litet. Så det blev ett fyrkantigt istället. De kan man ju putta in mot väggen lite mer också:)

image89
Såhär ser det ut just nu!

Dock har det lilla sängbordet retat galla på mig. En av muttrarna vill verkligen inte snurra runt så benet sitter lite löst på det. Pappa lyckades inte heller lösa det. Det får väl vara så tills det brakar ihop eller nåt!

                 


Väggarna blev jättefina och möblerna är jättefina. Ändå känns det som att nånting fattas. Visserligen är inte fondväggen klar än och det kommer komma en till stor byrå där. Allt småpynt är också kvar,dels nytt som man blir sugen på att köpa,dels alla mina saker som ligger nerpackad i kassar inne i bastun just nu:P
Men jag börjar allvarligt fundera på om jag kanske ska ta och möblera om lite?
Det lär ju förändra rummet helt och faktiskt göra det som nytt på riktigt! Hmm,då måste jag bara fundera på hur möblerna ska stå också....Tål att tänkas på ialla fall!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0