Tequina funderar

Trots att livet ibland chockar oss med stora och hemska saker så kan jag inte låta bli att fundera på mindre viktiga saker. Ta dessa saker som exempel:

* Hur många olika McDonald's restauranger har jag ätit på?
* Hur många gånger har jag egentligen åkt Tyresövägen/Nynäsvägen in till stan?
* Hur många sitter på toaletten just nu i hela världen?
* Hur många liter vatten finns det i Östersjön?
* Har jag åkt samma tunnelbanevagn på exakt samma säte någon gång?
* Hur många har egentligen rört det där rullbandet på rulltrappan?
* Hur många har petat i näsan precis innan de tar på ett dörrhandtag som jag sedan tar på?
* Hur många har prövat en tröja på H&M innan jag prövar den och köper den?


Jaa,ni förstår....Mindre viktiga frågor i livet som man stör sig lite på att man antagligen aldrig kommer få ett svar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0