Åååhh denna bitterljuva ångest!

Om en vecka exakt sitter jag i en sal och skriver två tentor. Det känns sådär för jag kan inte så mycket än så länge...Men jag ska försöka tänka positivt och att förhoppnings vis är det 60% rätt som gäller och då borde jag klara dem. Dessutom finns det ju omtentor...
Eftersom ångest är en så härlig känsla så plussade jag på den lite till igår kväll genom att öppna upp mig själv för någon. Hoppas att du håller det du sa, att jag kan lita på dig och att vi ändå kan plugga ihop. Det gick ju så bra igår:)

Sååå,nu har jag skrivit av mig och ska inte ha någon mer ångest. Då mår jag ju bara dåligt. Det är bättre att njuta av allt som är bra just nu istället!

1. Jag är frisk.
2. Min kropp ser bättre och bättre ut för var dag som går genom träning 3ggr i veckan och hyfsat hälsosam mat iaf:P
3. Bara en vecka kvar till tentorna,sen kan man slappna av lite mer igen!
4. De första två månaderna i Kalmar har varit över all förväntan! Jag har haft så himla kul och fått en massa nya kompisar.
5. En bra killkompis är jävligt bra att ha det med!
6. Om två veckor ska jag se Björn Gustafsson live tillsammans med mina två systrar som kommer ner hit och hälsar på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0