Aatjo aatjo prosit!

Usch! Hoppas alla tycker riktigt synd om mig nu för jag mår inte bra=( Är så jäkla förkyld och har ont i hela kroppen så det är inte kul....
Nåt som var kul igår var att träffa Nattis och sedan hooka upp med våra arbetskollegor!:)
En av mina favoriter till matros var ledsen och behövde muntras upp. Och så fick det bli!
Med en handväska fylld av mediciner så började jag och Nattis på hennes studentpub ute i Haninge. Där var det UV-kväll och alla gick omkring med lysrör i munnen typ. Lite annorlunda,men väldigt trevligt:) Hon verkar ha en underbar klass!
Sedan tog vi pendeln in till stan och mötte Jonas,Jimmy och en till Jonas. De hade precis ätit middag och vi bestämde oss för att dra till en irländsk pub där några andra som vi känner satt och pimplade öl.
Efter att ha lyssnat på irländsk musik och haft lite allvarliga diskussioner så drog vi till Engelen. Det är ju alltid en upplevelse i sig...:) Ganska bra musik denna gång iaf!
Efter att ha tagit några glas vatten på Skeppsbar och två cheeseburgare uppe på donken blev det nattbussen hem till mig och Nattis gjorde mig sällskap hem. Hon fick en madrass att sova på och jäklar vad hon sov;)

Jag är ändå väldigt glad att jag pallade ta mig ut trots förkylningen. Det var ju bestämt sen en tid och jag ville inte ställa in. Tur att jag hade en väldigt rolig kväll för då känns det värt att rösten är lite sämre idag och febern har lätt slagit emot mig.

Tyvärr orkar jag inte träffa två av mina andra vänner ikväll,men jag tycker ändå att man hinner prata mer över en fika som vi förhoppningsvis ska ta imorn! Eller om det blir "under trappen" och en bakishamburgare för deras del;)

Jaja.nu är det snart dags för Dansbandskampen och dags för mig att inta soffläge. Ajökens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0