Bara 4 ämnen kvar nu då...

Åh vad härligt med en skön lördagmorgon!

Nja,inte om man heter Kristina och går på Sjöfartshögskolan... Imorse klockan 9 satt jag i en sal och skrev min första tenta. Visst,det känns skönt att ytterligare två ämnen (vi skriver två ämnen per tentatillfälle!) är avklarade,men det finns ju roligare saker att göra en lördagmorgon!:)

Nu har jag belönat mig för att det gick bra på denna med en lunch bestående av biff och bearnaisesås. Strax ska jag cykla iväg och träna och basta. Så trött som jag är nu så känns det som att det mest kommer bli basta och lite mindre träning:P
Har slumrat lite i sängen för hjärnan är helt slutkörd efter 10 timmars plugg igår. Att börja plugga på en till tenta lockar mindre,men får väl ta lite senare i em och köra på rejält imorn!

Jaja,kvällen denna tentalördag blir ju ialla fall roligare. Då ska jag o Sanna gå på bio nere vid hamnen för att se Patrik 1,5. Många verkar tycka att den är jättebra så det ska bli kul!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0