En klapp på axeln av mig själv

Jag är så jävla värd att sitta här vid datorn nu för den har inte varit igång på hela dagen förrän nu. Jag har dessutom hunnit med att träna OCH suttit och räknat på förbränningstal i tre timmar. Så nu klappar jag mig själv på axeln för att jag varit så duktig och har sveda i ögonen för att jag är så trött!

Imorn hoppas jag att det INTE häller ner regn när jag ska till skolan så att jag kan cykla dit. Jag hade nämligen tänkt hämta ut biljetterna till Björn Gustafsson efter skolan:) Det blir jag och mina två systrar som kommer ner hit den helgen. Det blir riktigt kul!!
Annars blir det pluggande för hela slanten och lite fest på kvällen för det är återigen dags för en tjejkväll:D (Eller nåt;)




Sanna och jag ska ialla fall festa till det lite imorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0