Inköpen från helgen!

Hej å hå vad tiden går snabbt när man har kul!

Hela eftermiddagen och kvällen har gått väldigt snabbt trots att jag bara varit framför datorn eller teven...:P Likaså har även dagarna flutit på bra och därför kommer bilderna på mina inköp nu. En dag försent sådär:)



Syrran gjorde ett riktigt fynd på Second hand! Victoria Beckham-jeans för bara 750 spänn!! Snäll som hon är lät hon mig låna dem några dagar så idag har jag spaltat runt i dem=)



Mitt fynd! Omlottklänning för endast 49 spänn på Gina. Passar studentbudgeten perfekt=)



Snyggaste armbandet från New Yorker



Kan du tänka dig,jag gjorde två kap till!:D En Lacostepiké för bara 250 spänn och en sovtröja för bara 33 kronor=)

Så köpte jag även en vit tunikablus,men den var jag tvungen att lämna tillbaka idag för jag upptäcke att den var trasig=(  Men jag bytte den till två snygga knutboleros. En grå och en svart,skitsnygga! Jag ska visa en vacker dag!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0