Lämnad ensam=(

Jahapp,då var man ensam här i Kalmar igen då. Känns såklart lite tomt nu när systrarna mina har åkt. Även fast jag är en sån som gillar att vara ensam ibland...Men men,jag får muntra upp mig själv med att jag åker ju själv hem om 1,5 vecka ungefär. Då väntar även en kort resa till Rom med arbetskamratet vilket kommer bli väldigt roligt!:)

Imorn börjar skolan som vanligt igen. Veckan som gått har ju varit lite annorlunda utan några lektioner alls eftersom det var tentavecka. Den har gått väldigt långsamt om man jämför med hur snabbt vanliga skolveckor går!
Den stora skillnaden blir ju att jag kommer bo här alldeles själv. Min rumskompis har flytt staden för några månader till fördel för havet och Stig åker till Jönköping igen för att jobba under veckan. Fast det är ju bara bra!:)

Jaja,jag tror skolan kommer att bli mycket roligare nu i och med att vi ska göra lite mer praktiska saker nu. Leka i maskinsimulatorn och mecka på skolans båt,Calmar nyckel m.m. Äntligen får man bli lite smutsig om fingrarna!
(Jag började så smått idag genom att sätta tillbaka kedjan på min cykel som hade lyckats hoppa av helt. Är impad av mig själv som gjorde det själv och på så snabb tid,3 minuter max:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0