Stormen viner,men jag är inte ledsen för det!

Nu är jag hemma i Tyresö igen. Regnet öser ner och träden veknar nästan av vindens krafter,men för mig är det en perfect day!
Imorn ska farmor flytta in i sin nya lägenhet och jag antar att vi får hjälpa henne lite med flyttlasset...På kvällen blir mat á la Thaiarna nere i Trollbäcken.
På lördag ska jag jobba för första gången på två månader. Det ska faktiskt bli jättekul! Trots att det är uppe i cafeterian,men jag har saknat att åka båt..Plus bara känslan av att vara med besättningen etc...Det blir perfect!

När man är såhär glad som jag ändå varit idag och fortfarande är så är den här låten bäst att lyssna på!
Den illustrerar en perfect day rätt så bra:)


Coldplay - Strawberry swing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0